- Напрямок:
- Tech
В українського PlantIn — 35 млн зава нтажень. Він № 1 на ринку США
- Дата та час публікації:
- Час читання:
- 3 хв
Другий квартал 2025 року став знаковим для українського застосунку PlantIn: вдалося подолати позначку в 35+ млн завантажень. На це пішло трохи ме нше, ніж 5 років, коли pet-проєкт перетворився в новий бізнес в екосистемі Genesis.
Що робить PlantIn
PlantIn — це застосунок, що дає змогу розпізнавати рослини та доглядати за ними. Наприклад, вам подарували вазон і ви про нього нічого не знаєте (ну от такі вже дарувальники, що забули розповісти, що саме дарують!) — застосунок розпізнає його через власну базу знань. Якщо з рослиною щось не так, вона захворіла — система на базі штучного інтелекту дасть змогу розпізнати проблеми й надати інструкцію по догляду за рослиною.
У першому кварталі 2025 року компанія отримала ще 2,7 млн завантажень, за квітень цього року — понад 600 тисяч. Зростання рік до року — 25%: у квітні 2024 року кількість завантажень становила 28 млн. Цього року застосунок посів перше місце серед конкурентів у ніші Plant Apps у світі, значно випередивши інших.
Зважаючи на показники першого кварталу, у компанії очікують ще кращих результатів до кінця 2025-го, оскільки з весни до осені — високий сезон: збільшується кількість як завантажень, та к й активних користувачів. Ця цифра може досягати 3 млн.
Компанію PlantIn наприкінці 2020 року запустили брати Михайло та Дмитро Гринці. Стартап починали будувати вдвох як pet-проєкт. Коли число завантажень перевалило за 10 000, стало зрозуміло, що малими силами велику історію не побудуєш. Ідею представили команді Genesis, яка PlantIn підтримала: стартап отримав команду, спеціалістів різних профілів, фінансування. Сьогодні PlantIn — один з наймолодших проєктів з екосистеми Genesis, а в команді працює 70 людей.
Як вдалося досягти успіху
Частково стартовому успіху PlantIn допоміг ковід: люди сиділи вдома й догляд за рослинами став одним зі способів зайняти себе. Але на момент виходу продукту виявилося, що всі застосунки працювали розрізнено:
- одні давали змогу розпізнати рослину;
- інші — план догляду.
Чомусь тих, хто працював одразу у двох напрямах, майже не було. PlantIn запустив одразу дві функції. «Поєднання цих двох опцій дало змогу українському проєкту увійти й закріпитися в ніші на ринках США, Латинської Америки, Австралії та Європи», — пояснював High Bar Journal. До літа 2023-го в застосунку було вже 20+ млн завантажень.
Не обійшлося й без постійної роботи із самим застосунком.
Ще один важливий підхід — постійний ітераційний розвиток продукту, адже навіть маленька зміна може суттєво вплинути на результат. Наприклад, переставлення екранів місцями дало +14% до конверсії в покупку, а заміна одного слова на кнопці збільшила кліки на 5%. Саме такі системні покращення допомагають нам створювати якісний продукт і формувати активну спільноту навколо догляду за рослинами
Персоналізовані плани догляду за рослинами — один зі способів утримувати користувачів: розпізнати рослину достатньо один раз, догляд за нею — постійний процес. Через це цього користувачі надовго затримуються в PlantIn.
Сервіс працює по моделі freemium. Вартість підписки стартує від $6,99 на тиждень, довічний формат коштує $49,99. Економічні показники PlantIn не розголошує.
У 2023 році команда PlantIn запустила ще один застосунок — CoinIn: він розпізнає монети за одним фото й цікавий колекціонерам-нумізматам. Окрім розпізнавання, застосунок може розповісти історію монети, дати її оцінку та сконтактувати з потенційним покупцем.
Статтю підготувала команда Scroll.media