- Напрямок:
- GovTech
Kitsoft розробила електронне бронювання на порталі Дія — розповідаємо, як працює послуга
- Дата та час публікації:
- Час читання:
- 2 хв
Компанія Kitsoft розробила на порталі Дія послугу електронного бронювання військовозобов’ язаних працівників для критично важливих компаній та тих, що забезпечують потреби Сил безпеки і оборони. Це дасть змогу спростити процес бронювання та скоротити кількість паперової роботи.
Раніше, щоб забронювати своїх співробітників, керівництву підприємств було необхідно в паперовому вигляді подавати документи до кількох державних установ, а сам процес бронювання тривав не менше місяця.
Щоб автоматизувати процес і скоротити час очікування бронювання, команда Kitsoft інтегрувала дані з Єдиного електронного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів Оберіг із порталом Дія.
Автоматизація процесу бронювання дала змогу:
- скоротити витрати часу до години;
- усунути людський фактор;
- зменшити кількість ручної роботи працівників залучених міністерств.
У результаті вся інформація про бронювання співробітників буде в електронному кабінеті керівника підприємства або його довіреної особи. У разі успішного бронювання відповідний статус автом атично вноситься в реєстр Оберіг. Щоб швидше побачити зміни в Резерв+, рекомендуємо його оновити — і нова інформація одразу підтягнеться з реєстру.
Як працює електронне бронювання на порталі Дія
Центральні органи виконавчої влади (ЦОВВ) формують перелік підприємств, які можуть бронювати своїх співробітників. Для цього Kitsoft розробила кабінет та створила відповідну роль з необхідними правами й доступами для представників ЦОВВ.
Керівник підприємства, що входить до переліку, через особистий кабінет подає списки військовозобов’язаних працівників та підписує заяву за допомогою КЕП.
Відомості з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних і резервістів керівник може переглянути у своєму особистому кабінеті. Статуси та можливість бронювання для всіх військовозобов’язаних співробітників, які є в реєстрі Оберіг, підтягуються автоматично. Якщо співробітник не підлягає бронюванню, система вкаже причину, для вже заброньованих — термін дії бронювання.
Це допоможе керівництву зважено ухвалювати рішення щодо бронювання та контролювати термін його дії.
Система автоматично перевіряє заявку, чи відповідають дані компанії та працівників критеріям:
- підприємство є критично важливим чи забезпечує потреби Сил безпеки і оборони;
- військовозобов’язаний працевлаштований офіційно;
- дані військовозобов ’язаного є в реєстрі Оберіг.
У результаті виконання всіх умов електронне бронювання військовозобов’язаних здійснюється без втручання чиновників — новий статус автоматично записується в реєстр Оберіг.
Протягом доби керівнику буде надіслано сповіщення про результат запиту. Його можна перевірити в особистому кабінеті керівника або в застосунку Резерв+ після оновлення.
Що далі?
Незабаром на порталі Дія зʼявиться також можливість сформувати електронний військово-обліковий документ (еВОД), де відображатиметься інформація про бронювання.
Довідково: Послуга реалізується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством оборони та Міністерством економіки за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.