- Напрямок:
- IT
Customertimes представив звіт із КСВ за 2024 рік
- Дата та час публікації:
- Час читання:
- 2 хв
ІТ-компанія Customertimes підготувала другий щорічний звіт із соціальної корпоративної відповідальності. У 2024 CSR report компанія розповідає про підходи та ініціативи, покликані покращувати добробут співробітників, підтримувати благодійні організації та допомагати українському суспільству під час війни.
Від початку повномасштабної війни Customertimes підтримує Україну. У березні 2022 року компанія заснувала фонд The Give Back to Ukraine, і від того часу задонатила на допомогу тим, хто став на захист країни або ж постраждав унаслідок воєнних дій, понад 16,4 млн грн.
Цього року компанія зосередилася на допомозі українським дітям та суспільству. Так, у липні Customertimes приєднався до збору коштів на відбудову дитячої лікарні «Охматдит», яку було пошкоджено внаслідок ракетної атаки. А також компанія регулярно долучалася до ініціатив благодійного фонду «Благомай», серед яких — масштабний освітній проєкт Girl Power Ukraine. Customertimes профінансував навчання для 20 дівчат-підлітків із соціально вразливих груп. Завдяки цьому проєкту дівчата здобули знання з гендерної рівності, протидії насильству, а також дізналися більше про карʼєрні можливості та фінансову незалежність.
Окрім того, підтримуючи волонтерські ініціативи співробітників, Customertimes передав 77 ноутбуків, 89 моніторів та офісні меблі на суму понад 200 тис. грн на потреби українських військових підрозділів, шкіл і госпіталів.
У розділі Бізнес компанія розповідає про клієнтоорієнтований підхід у проєктах, який передбачає занурення в бізнес-потреби замовників, щоб розробляти справді корисні технологічні рішення. А також про колаборацію з іншими представниками бізнесу та влади й внесок у локальні ІТ-спільноти.
Серед низки соціальних проєктів, до яких долучився Customertimes разом зі співробітниками, — День донора в колаборації з Фондом Яніни Соколової, Пробіг під каштанами, Take Your Pet to Work Week, а також благодійний ярмарок з продажу мерчу, кошти з якого направили на проєкт «Космотабір» для дітей з інвалідністю від ГО Бачити серцем.
Customertimes звітує і про низку освітні х ініціатив. Наприклад, це навчальна програма I CARE для співробітників компанії, яка розвивала навички комунікації із замовниками. Серед зовнішніх ініціатив — співпраця з SET University, де Олексій Попов, Global Director of Engineering Solution у Customertimes, став одним із кураторів мікромагістратурської програми Solution Architecture.
У Customertimes ми прагнемо приносити користь та робити власний внесок у те, щоб наш світ ставав кращим. У 2024 році ми дбали про добробут співробітників, приділяли увагу їхньому ментальному та фізичному здоровʼю, долучалися до проєктів локальних та міжнародних благодійних фондів, інвестували в майбутнє України, упроваджували етичні бізнес-практики, ділилися знаннями й популяризували ІТ-освіту. Разом із нашою глобальною командою ми плануємо й надалі розвивати ці та інші ініціативи
З повним звітом ознайомлюйтеся за посиланням.
Новину підготувала Асоціація «IT Ukraine»