- Напрямок:
- Tech
Наскільки українські бізнеси гото ві до кризових комунікацій: результати опитування
- Дата та час публікації:
- Час читання:
- 1 хв
Асоціація IT Ukraine разом із Calibrated, EBA, LOOQME, MMR у березні 2025 року провела бліцопитування, покликане визначити гот овність українських бізнесів до антикризових комунікацій під час кібер- та інформаційних атак.
Понад половина організацій визнає помірну або високу ймовірність кібер- або інформаційних атак у найближчий рік. Однак 30% респондентів відзначили, що їхня компанія ніколи або майже ніколи не проводить оцінки ризиків.
62% респондентів відповіли, що їм бракує чіткої стратегії дій під час кіберкризи, 39% компаній не мають окремого антикризового комунікаційного плану. Лише третина опитаних зазначила, що повністю готова до кіберкризи: має підготовлені команди реагування та визначених спікерів. 41% компаній не має спеціалізованих практичних тренінгів із підготовки до кібер- та інформаційних криз.
За результатами опитування виявилася закономірність: компанії, які вже зазнавали кібератак, демонструють набагато вищий рівень готовності — вони регулярно проводять тренінги і мають повністю інтегрований антикризовий комунікаційний план.
Учасники опитування визнали, що основними барʼєрами на шляху до створення дієвої системи реагування на кіберінциденти є швидко еволюціонувальні загрози (57%), нестача внутрішньої експертизи (37%), а також обмежені бюджети на навчання та моніторинг загроз (38% і 30% відповідно).
В опитуванні взяли участь комунікаційники, топменеджери, фахівці з ІТ та безпеки — представники 63 компаній від великих (2 000+ співробітників) до малих і середніх бізнесів.
Статтю підготувала команда IT Асоціації України.